“ကျနော်တို့ အနေနဲ့ တချိန်လုံး ဉာဏ်ပညာ (intelligence) ရှိရှိ နေနေကြတာမျိုး မလိုဘူး၊ ကျနော်ဆွဲတဲ့ ပန်းချီကားတွေက အသိပညာ၊ ဉာဏ်ပညာတွေ သုံးပြီး ဆွဲထားတာမျိုး မဟုတ်ဘဲ၊ အဲဒါရဲ့ ဆန့်ကျင်ဘက် (outelligence) ပဲ” ဟု အသက် ၃၅ နှစ်အရွယ်ရှိ ရော့ခ်ကြယ်ပွင့် ကျားပေါက်က ပြောသည်။
၃ ရက်ကြာ ပြုလုပ်ခဲ့တဲ့ Outelligence ပန်းချီပြပွဲသည် ကျားပေါက်၏ ပထမဆုံး တကိုယ်တော် ပြပွဲဖြစ်ပြီး တက္ကသိုလ် ရိပ်သာ လမ်းဟောင်းရှိ အလှသစ် ပန်းချီ ပြခန်းတွင် မတ်လ ၉ မှ ၁၁ ရက်နေ့အထိ ကျင်းပခဲ့ခြင်း ဖြစ်သည်။
“ကျနော်က ခံစားချက်တခုခု စိတ်ထဲ ရောက်လာတိုင်း ဘယ်အချိန်ဖြစ်ဖြစ် ပန်းချီဆွဲဖြစ်တယ်။ အားလည်းဆွဲတယ် မအားလည်း ဆွဲတယ်။ အဓိကကတော့ လက်တွေ့ မျက်မြင် အနေအထားက လွတ်မြောက်အောင်လို့ ပန်းချီဆွဲတာ။ တအိမ်လုံးရဲ့ ထောင့်တိုင်းမှာ ပန်းချီ ပစ္စည်းတွေ ထားထားတယ်” ဟု ကျားပေါက်က ပြောသည်။ ပန်းချီဆွဲခြင်းသည် ကိုယ်ဖြစ်နေတဲ့ ခံစားချက်၊ ပေးချင်တဲ့ မက်ဆေ့ချ်ကို လူအများအား ပေးနိုင်တဲ့ အခြားနည်းတခု ဖြစ်သည် ဟုလည်း သူက ဆိုသည်။
မကြာသေးမီ နှစ်များ အတွင်းက သူသည် ငါတို့စာပေတိုက်မှ ‘It’s not Funny’ အမည်ရှိ ကာတွန်းစာအုပ် တအုပ်ကိုလည်း ထုတ်ဝေခဲ့ပြီး ထုတ်ဝေသူ ကိုစန်းမွန်အောင် က သူ့ကို ကင်းဗတ်ပေါ်တွင် ပုံတွေရေးဆွဲကြည့်ရန် အကြံပြု တိုက်တွန်းခဲ့ သည်။ ယင်းသို့ တိုက်တွန်းခြင်းသည် ယခု ပြပွဲ Outelligence ဖြစ်လာစေသော ဇာတ်လမ်း အစပင် ဖြစ်သည်။
“အဲဒီတုန်းက ကျနော်က ကာတွန်းနဲ့ doodles လို့ ခေါ်တဲ့ ရုပ်ပုံအကြီးအသေးတွေ ပြွတ်သိပ်ရေးဆွဲ ဖန်တီးတာမျိုး လောက်ပဲ လုပ်ခဲ့တာ။ ကင်းဗတ်ပေါ်မှာ ဆွဲဖို့ စိတ်မကူးဖူးဘူး။ ဆွဲရကောင်းမှန်းလည်း မစဉ်းစားမိဘူး။ ထုတ်ဝေသူက ပြောတော့မှ ကျနော့် ခံစားချက်တွေကို ဂီတနဲ့ သာမက ပန်းချီနဲ့လည်း ထုတ်ဖော်လို့ ရမှန်း သဘောပေါက် သွားတယ်။ နောက်တော့ စဆွဲတော့တာပဲ” ဟုသူပြောသည်။
ကျားပေါက်၏ ပန်းချီများသည် တမူထူးခြားမည်ကို သိသောကြောင့် ပန်းချီဆွဲရန် သူ့ကိုတိုက်တွန်းသည် ဟု ထုတ်ဝေသူ ကိုစန်းမွန်အောင်က ပြန်ပြောပြသည်။
“ကျားပေါက်က ပန်းချီနဲ့ ပတ်သက်ရင် (အတတ်ပညာ) အခြေခံမရှိဘူး။ ပြပွဲမှာ ပြထားတာတွေ သူ့ ဖန်တီးမှု အနုညာ သက်သက်ပဲ။ သူဟာ ပန်းချီတတ်ပြီး ဆွဲထားတာမျိုး မဟုတ်ဘူး။ ဒါကြောင့် သူက သူ့ရဲ့ ပန်းချီပြပွဲကို Outellinence လို့ ခေါ်တာ” ဟု ကိုစန်းမွန်အောင်က ပြောရင်း ကျားပေါက်သည် ပန်းချီပညာကို စာအုပ်များနှင့် အင်တာနက်မှ လေ့လာခဲ့သည် ဟု ဆိုသည်။
“ပထမတော့ ကျနော် ကိုယ့်ကိုကိုယ် သိပ်အားမရဘူး။ Doodles ဆွဲရတာကို ပိုအားရတာ။ ဘာလို့လဲဆိုတော့ Doodles မှာက လိုင်းသေးသေးလေးကအစ အသေးအစိတ် သေချာအချိန်ယူဆွဲရတာမျိုးလေ။ ပန်းချီမှာက စုတ်ချက် တချက်မှားရင် ပန်းချီကားက ပျက်ပြီ” ဟုကျားပေါက်က ပြောသည်။
ထို့ကြောင့် သူသည် တခြားဘာမှ သိပ်မစဉ်းစားဘဲ စိတ်တွင် ပေါ်လာသည်ကို ပေါ်လာသည့် အချိန်လေးအတွင်း ရေးဆွဲလိုက်ပြီး တချို့အရာတွေက အမြဲတမ်း အဓိပ္ပာယ်ရှိနေစရာ မလိုဘူး ဟု ဆိုသည်။
ပြပွဲတွင် ပန်းချီကား ၃၁ ကား ပြသထားပြီး တကားမှာ သူ၏ ဇနီးဖြစ်သူ၏ ပန်းချီကား ဖြစ်သည်။
ပြပွဲတွင် အခန်း ၃ ခန်းရှိပြီး ဟိုက်ဖိုင်၊ လိုးဖိုင်နှင့် နိုးဖိုင် (hi-fi, lo-fi and no-fi) ဟုခေါ်သည်။ ဟိုက်ဖိုင်အခန်းတွင် မြို့ပြရဲ့ မွန်းကျပ်မှုကို ခံစားရသည်။ လိုးဖိုင်အခန်းသည် လူ့ဖြစ်တည်မှုနှင့် ဆိုင်သော အကြောင်းအရာများကို ပြသထားပြီး နိုးဖိုင် အခန်းတွင်မူ အရောင်များကို ပေါင်းစပ်ထားပြီး စိတ်ကို ပြေလျှော့စေသည်။
“ကျားပေါက်က ဂီတကို ဖန်တီးနေတာ ဆယ်စုနှစ်များစွာ ကြာပြီ။ မည်သူမဆို သူရဲ့ သီချင်းတွေကို ဝယ်ပြီး အကြိမ်ကြိမ် နားထောင်နိုင်တယ်၊ ဒါပေမယ့် ပန်းချီမှာ အဲသလို မဟုတ်ဘူး။ သူရဲ့ ပန်းချီကားတွေ ထဲက တချပ်ကိုပဲ ဝယ်ယူမယ်ဆို အဲဒီတချပ်ပဲ၊ တခြားမူပွား မရှိဘူး။ သူလည်း တပုံစံထဲ ထပ်မဆွဲနိုင်ဘူး။ ဒီလို အနေအထားကြောင့် ဒီပန်းချီကားတွေဟာ အနုပညာ လက်ရာဆိုတာချင်း တူပေမယ့် ပိုပြီး သီးခြား သီးသန့် ဖြစ်တယ်” ဟု စန်းမွန်အောင်က ပြောသည်။
ပန်းချီကားများကို ဒေါ်လာ ရာဂဏန်း အနည်းငယ်ဈေးနှင့် ရောင်းချသည်။ Undead-1 ပန်းချီကားကို စောင့်ရှောက်ရေးဂေဟာတစ်ခုကို လှုဒါန်းရန်ရည်ရွယ်ပြီး အွန်လိုင်းပန်းချီလေလံပွဲအနေနဲ့ လေလံတင်ခဲ့ရာ ၃၁၀၀၀၀ ကျပ် (အမေရိကန်ဒေါ်လာ ၂၃၀) ရရှိခဲ့သည်။
ဟန်ထူးလွင် ဟုလည်း ခေါ်ကြသော ကျားပေါက်သည် Big Bag အဖွဲ့နှင့် ၎င်း၏ အဖွဲ့ခွဲ Blood Sugar Politik ၏ ခေါင်းဆောင် အဆိုတော်နှင့် ဂစ်တာသမားလည်း ဖြစ်ပြီး ဂီတ ထုတ်ဝေသူလည်း ဖြစ်သည်။ Big Bag အဖွဲ့သည် တေးအယ်လ်ဘမ် ၉ ခုထွက်ခဲ့ပြီး နောက်ဆုံးအခွေ “Anger Management” ကို ၂၀၁၇ ခုနှစ် မေလက ထုတ်ဝေခဲ့သည်။
ကျားပေါက်သည် သီချင်းရေးဆရာ၊ စာရေးဆရာလည်း ဖြစ်သည်။ ။