ဒါရိုက်တာ ညိုမင်းလွင် ရိုက်ကူးပြီး ဇာတ်လမ်း ညိုမင်းလွင်၊ ဇာတ်ညွှန်း ဝင်းမြင့်ဦး၊ သရုပ်ဆောင် ဖြိုးငွေစိုး၊ သြဘာ၊ ထပ်ဆင့် အကယ်ဒမီ သက်မွန်မြင့်၊ နန်းဆုဦးတို့နဲ့ ဖန်တီးရိုက်ကူး ပုံဖော်ထားတဲ့ “လက်စားချေနတ်သမီး” ရုပ်ရှင်ကားကို ဇွန်လ ၈ ရက်နေ့မှာ စတင် ရုံတင်ပြသနေပါတယ်။
“Revenge paste sweet” ဆိုတဲ့ အယူအဆကို မှန်ကန်တယ်လို့ ယူဆတဲ့သူတွေ အားလုံးအတွက် ဒီဇာတ်ကားကို ရိုက်ပြထားတာလို့ ဆိုပါတယ်။
“ကိုယ့်ကို လာတင်စီးရင် ရအောင် ပြန်တင်စီးရမှ ကျေနပ်တဲ့သူ၊ လာပြီးတော့ စော်ကားရင် ပြန်လက်စားချေရမှ ကျေနပ်တတ်တဲ့သူမျိုး ဆိုရင်တော့ ၁ နာရီခွဲကြာတဲ့ ဒီဇာတ်ကားက အလကား အချိန်အလဟာသ မဖြစ်စေရပါဘူး၊ စိတ်ကျေနပ်စွာနဲ့ အိမ်ပြန်သွားလို့ရတဲ့ ဇာတ်ကားတကားပါ” လို့ ဒါရိုက်တာ ညိုမင်းလွင်က ညွှန်းဆို ထားပါတယ်။
“အပြင်မှာလည်း ကိုယ်တိုင် လက်စားချေရတာကို နှစ်သက်တယ်” လို့ဆိုတဲ့ ဒါရိုက်တာ ညိုမင်းလွင်ကို ဒီဇာတ်ကားနဲ့ ပတ်သက်ပြီး ရိုက်ကူး တင်ဆက်မှုအပိုင်းကို အနုပညာ သတင်းထောက် မန်းသူက ဒါရိုက်တာ ညိုမင်းလွင်နဲ့ တွေ့ဆုံ မေးမြန်းထားပါတယ်။
မေး ။ ။ အခု ရုံတင်နေတဲ့ “လက်စားချေ နတ်သမီး” ရုပ်ရှင်က ဘယ်လိုဇာတ်လမ်းမျိုးလဲ။
ဖြေ ။ ။ ဒီဇာတ်ကားဟာ ပရိသတ်တွေအတွက် အချစ်ကား တကားထက်တော့ ပိုပါတယ်။ ကျနော် အချစ်ကား ရိုက်လေ့ ရိုက်ထ မရှိပေမယ့် ကျနော်ကိုယ်တိုင် ပရိသတ်တယောက်အနေနဲ့ ဒီဇာတ်ကားကို ကြည့်ရတာကြိုက်ပါတယ်။
မေး ။ ။ “လက်စားချေခြင်း”ကို နှစ်သက်တဲ့ သူတယောက်မလို့ ဒီလိုဇာတ်လမ်းမျိုးကို ရိုက်တာလား။ ကိုယ်ကိုယ်တိုင် ကရော “လက်စားချေခြင်း” ကို နှစ်သက်တဲ့သူလား။
ဖြေ ။ ။ “ခွင့်လွှတ် အနစ်နာခံခြင်း”ကို နောက်ကွယ်မှာ လှောင်ပြောင်ရယ်မောပြီးတော့ နောက်ပြောင်တတ်တဲ့ သူတွေ ရှိနေသမျှ “လက်စားချေခြင်း” ဆိုတာ လိုကိုလိုအပ်တယ်လို့ ကျနော် ယူဆပါတယ်။ လက်စားချေတာ အဲဒီအတွက် မှန်ကန်တယ်လို့လည်း ရိုက်ပြထားပါတယ်။ အပြင်မှာ ကျနော် ကိုယ်တိုင်လည်း လက်စားချေတာကို ကြိုက်တယ်။
မေး ။ ။ လက်စားချေခြင်းကြောင့် ဖြစ်ပေါ်လာတဲ့ ကောင်းကျိုး၊ ဆိုးကျိုးကိုလည်း လက်ခံနိုင်တယ်ပေါ့။
ဖြေ ။ ။ ကိုယ်ကသူများကို ရေနွေးပူနဲ့ ပက်ချင်တယ်ဆိုရင် ကိုယ်ကိုယ်တိုင်တော့ လက်ကို အပူခံရတယ်။ ဒါပေမယ့် ပက်လိုက်ရတဲ့ အရသာကိုတော့ကြိုက်တယ်။
မေး ။ ။ ကိုယ့်ဘဝမှာရော ဒီဇာတ်ကားထဲကလို လက်စားချေခဲ့ဖူးလား။ လက်စားချေဖို့ ကြိုးစားခဲ့ဖူးလား။
ဖြေ ။ ။ ဒါက Personal ဖြစ်သွားပြီ။ ကိုယ်ကစပြီး ဘယ်တော့မှ မစော်ကားပါနဲ့။ အဲဒီလိုပဲ ကိုယ့်ကိုစော်ကားလာရင်လည်း ခွင့်မလွှတ်ပါနဲ့။ ကျနော်က အဲဒီလို လူမျိုး။
မေး ။ ။ ကိုညိုမင်းလွင် ရဲ့ Facebook Post တခုမှာ တင်ထားတာတွေ့ရတယ်။ ကျောင်းသားဘဝထဲက ဒီလို ဇာတ်လမ်းမျိုးတွေ ဖတ်ရတာ နှစ်သက်ခဲ့တယ်လို့ ရေးထားတယ်။
ဒါနဲ့ပတ်သတ်လို့ “လက်စားချေခြင်း” ကို နှစ်သက်တဲ့ လူတွေ လာကြည့်ဖို့ ဖိတ်ခေါ်ထားတဲ့ စာတွေကလည်း ပရိသတ်ကို ဆွဲဆောင်ထားတယ်ဆိုတော့ အဲဒီအရွယ်ကတည်းက ပြင်ဆင်ထားတဲ့ ဇာတ်လမ်းလို့ ပြောလို့ရလား။
ဖြေ ။ ။ “လက်စားချေခြင်း” ဆိုတာ ငယ်ငယ်ထဲက မှန်ကန်တယ်လို့ လက်ခံထားပါတယ်။ ဒါပေမယ့် ဒီဇာတ်လမ်းကတော့ အဲဒီတုန်းထဲက ရထားတာတော့ မဟုတ်ပါဘူး။
မေး ။ ။ ဒီကားကရော ကိုညိုမင်းလွင် စိတ်ကြိုက်ဖြစ်ရဲ့လား။ စိတ်တိုင်းကျမှ လွှတ်လိုက်တာလား။
ဖြေ ။ ။ ၂၀၁၆ ခုနှစ်မှာ မင်းသား သြဘာအတွက် သရုပ်ဆောင်တာဟာ ဒါကအကောင်းဆုံးပဲ။
မေး ။ ။ သရုပ်ဆောင်သစ် တယောက်အနေနဲ့ ဒီကားရဲ့ဇာတ်ရုပ်နဲ့ စကားလုံးတွေက ခက်ခဲတယ်လို့ မထင်မိဘူးလား။
ဖြေ ။ ။ ဇာတ်လမ်းအနေနဲ့ ပြောရရင်တော့ နည်းနည်း Deep ဖြစ်တယ်။ ဒါပေမယ့် သူတို့အတွက်တော့ အဲဒီလောက်ကြီး အရမ်းခက်ခဲတာမျိုးတော့ မဟုတ်ပါဘူး။
မေး ။ ။ ဇာတ်ရဲ့သဘောတရားအရ ဝါရင့်သရုပ်ဆောင်တွေနဲ့ အသစ်နဲ့ကြားမှာ ကွာဟမှု ရှိနေတယ်ဆိုပြီး မစိုးရိမ်မိဘူးလား။
ဖြေ ။ ။ အဲဒီလိုရောက်နိုင်တာ တချို့ရှိခဲ့တယ်။ အဲဒါက သက်မွန်မြင့်နဲ့ တွဲပြီးသရုပ်ဆောင်ရတဲ့ အချိန်မှာ နည်းနည်း ဟသွားတာ ရှိတယ်။ ဒါပေမယ့် ကျနော် ပြောသလိုပဲ ၂၀၁၆ ခုနှစ်၊ သြဘာတတ်တာ ဒါအကောင်းဆုံး။ ဒီအချိန်မှာတော့ သူ ဒီထက်ပိုပြီး ကောင်းနေလိမ့်မယ်။
မေး ။ ။ အဲဒီအချိန်တုန်းကရော ဒါရိုက်တာ ညိုမင်းလွင်အနေနဲ့ အသစ်တယောက်ကို တင်ရတာ စိတ်တိုင်းကျ ဖြစ်ရဲ့လား။
ဖြေ ။ ။ ကျနော်ကတော့ သစ်တယ်၊ ဟောင်းတယ် ဆိုတာထက် ကျနော်ရဲ့ ကင်မရာဘောင်ထဲ ရောက်လာတဲ့ သရုပ်ဆောင်တယောက်ကို သူရဲ့သရုပ်ဆောင် ကာရိုက်တာ ပီပြင်ဖို့ကိုပဲ စဉ်းစားပါတယ်။ သစ်တာ ဟောင်းတာတွေက နောက်ကိစ္စပါ။
မေး ။ ။ ဒီဇာတ်ကား တည်းဖြတ်တဲ့အပိုင်းမှာရော ကိုညိုမင်းလွင် စိတ်ကြိုက်လုပ်ခဲ့တာပဲလား။
ဖြေ ။ ။ ကျနော် စိတ်တိုင်းကျ လုပ်ခဲ့ပါတယ်။ ဒါပေမယ့် DCP ပြန်ကူးခါနီးအချိန်မှာ နည်းနည်းကြားထဲမှာ ပြောင်းဆက် လိုက်တဲ့ အယ်ဒီတာကြောင့် ဇာတ်သိမ်းတချို့ နည်းနည်းတော့ နားလည်မှု လွဲသွားတာလေးရှိတယ်။ ဒါပေမယ့် အခုအားလုံး ပြန်ပြင်ပြီး သွားပါပြီ။ ။
ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် – “ဒါရိုက်တာအလုပ်ကို တသက်လုံးလုပ်ဖို့ အစီအစဉ် မရှိဘူး”လို့ ပြောလိုက်တဲ့ ဒါရိုက်တာ ညိုမင်းလွင်