SFU

Smart ပြက္ခဒိန်ပါ အလန်းစား မော်ဒယ်လ်များက ဒီလိုဆိုတယ်

This article has been converted from Zawgyi One to Unicode


Smart Group Of Companies ရဲ့ ၂၀၁၄ ခုနှစ်ထုတ် ပြက္ခဒိန်မှာ သရုပ်ဆောင်ထားတဲ့ မော်ဒယ်လ်တွေရဲ့ ပွင့်လင်းမြင်သာမှု တွေဟာ အခုလက်ရှိ facebook ပေါ်မှာ ခေတ်အစားဆုံးလို့ ဆိုရမှာပါ။ ရေကူးဝတ်စုံနဲ့ အလန်းစား ပြက္ခဒိန်စာရွက်ပုံတွေကို ဓာတ်ပုံရိုက်ပြီး facebook ပေါ် တင်ကြတာ၊ ရှယ်ကြတာတွေနဲ့ facebook ကိုကိုကာလသားတွေ အလုပ်များနေကြသလို၊ တချို့ကလည်း ဒီပုံတွေကို ကြည့်ပြီး ထုံးစံအတိုင်း ဝေဖန်လေကန်မှု တွေလည်း ရှိနေပါတယ်။

ဒီပြက္ခဒိန်မှာ သရုပ်ဆောင် ပါဝင်ကြသူတွေကတော့ ခင်ရူပ၊ M ဆိုင်းလူ၊ ပက်ထရစ်ရှာ၊ သဉ္ဇာနွယ်ဝင်း၊ နန်းသီရိမောင်၊ နွယ်ဒါလီထွန်း၊ ခင်ဝင့်ဝါ၊ ထားထက်ထက်၊ မေဆူးမောင်၊ အေးချမ်းမိုး၊ ဂျွန်မိုမိုကို၊ ပိုးအိဖြူဇင်နဲ့ ယိုးဒယား အမျိုးသမီး မော်ဒယ်လ် တဦးတို့ ဖြစ်ပါတယ်။

ဒီလိုရိုက်ချက် အလန်းများ ရိုက်ကူးခံရတဲ့ ခံစားချက်များနဲ့ လက်ခံရိုက်ကူးဖြစ်ခဲ့တဲ့ အကြောင်းရင်းကို ပါဝင်တဲ့ မော်ဒယ်လ် သရုပ်ဆောင် တချို့ကို ဧရာဝတီက မေးမြန်းခဲ့ပါတယ်။

မော်ဒယ်လ်သရုပ်ဆောင် ခင်ရူပက သူ့အနေနဲ့ နှစ်တိုင်း ရိုက်ဖြစ်တဲ့အတွက် အခုနှစ်မှာလည်း ရိုက်ကူးဖို့ ကမ်းလှမ်းခဲ့တာ ဖြစ်ကြောင်း Smart က ဦးကျော်ကျော်လှိုင် နဲ့လည်း ခင်နေတာကြောင့် အခုလို ရိုက်ဖြစ်တာဖြစ်ကြောင်း ဟြေပါတယ်။

“ဓာတ်ပုံရိုက်ရာမှာ ဝတ်တဲ့ အဝတ်အစားပုံစံကို ပြောထားတဲ့အတွက် ကိုယ်တိုင်ပဲစီစဉ်ပြီး အသားရောင် ဘရာနဲ့ အပေါ်က
ရှပ်အကျႌ အသားရောင်ကို ခါးမှာစည်းပြီး ကြယ်သီးဖွင့်ပြီးတော့ ရိုက်ခဲ့တာ။ ညီမတောင် တကိုယ်လုံး ရေစိုခဲ့တယ်၊
အသားကပ်ပုံစံ ဘောင်းဘီအတိုနဲ့ ရေထဲမှာ ရိုက်ခဲ့တာပါ။ ကျိုက်ထိုမြို့နားက ရေတံခွန်တခုမှာ ရိုက်ခဲ့တာ။အဲဒီလို ရိုက်ရတာ တော်တော်တော့ မိုက်တယ်၊ လွတ်လပ်တယ်၊ ချုပ်တီးရတာမျိုး မရှိဘူး၊ လုံး၀ Sexy ဖြစ်တဲ့ ပုံစံမျိုးပဲ။ ပါတဲ့ မော်ဒယ်လ်တိုင်းက ချုပ်တီးရတာမျိုး မရှိဘဲ Freedom ဖြစ်တယ်။ သူများ ဟြေဆိုဝေဖန်လာမှာကို စဉ်းစားထားလား ဆိုတော့ ဒါကတော့ ဓာတ်ပုံတပုံ ရိုက်တဲ့အခါမှာ မြန်မာဝတ်စုံနဲ့တောင်မှ လှတယ်၊ မလှဘူး ဝေဖန်မှုဆိုတာ ရှိတာပဲလေ၊ ဘယ်အရာမဆို အကောင်းနဲ့ အဆိုး ဝေဖန်မှုကတော့ ရှိမှာပဲပေါ့။ အဲဒီ အပေါ်မှာ မူတည်ပြီးတော့ ကိုယ်က အနုပညာ အနေနဲ့လုပ်တော့ အနုပညာ အနေနဲ့ပဲ သတ်မှတ်ပေးကြပါ၊ ဆုံးဖြတ်ပေးကြပါလို့ပဲ ညီမကတော့ အကြံပြုချင်ပါတယ်။ ဒီလိုရိုက်တဲ့အတွက် ညီမတို့ကို အနုပညာကြေးလည်း ပေးပါတယ်။ အခုလို ရိုက်ဖြစ်တာကလည်း ကိုယ်တယောက်တည်း ချွန်ထွက်ပြီး လုပ်တာ မဟုတ်ဘဲ၊ အများနဲ့ သွားရတာဖြစ်တော့ ကိုယ့် Image မထိမယ့်ဟာမျိုး ဆိုရင်တော့ ရိုက်ရင် ရိုက်ဖြစ်မယ်ပေါ့နော်၊ သီးသန့်ကြီး ကိုယ်တယောက်တည်း ဆိုရင်တော့ ရှောင်သင့်တယ် ဆိုရင် ရှောင်ရမှာပေါ့။ လုပ်ရမယ့် အလုပ်အပေါ်မှာ မူတည်ပြီး ကိုယ်လုပ်သင့်၊ မလုပ်သင့် စဉ်းစားပြီး အလုပ်တခုကို လက်ခံတာပဲ ကောင်းပါတယ်” လို့ သူ့အယူအဆကို ဟြေပါတယ်။

Smart ပြက္ခဒိန်ရဲ့ စာမျက်နှာတိုင်းမှာ မော်ဒယ်လ် တွေရဲ့ အလန်းစား ဓာတ်ပုံတွေအပြင် ဆောင်ပုဒ်လိုလို၊ အဓိပ္ပာယ် ဖွင့်ဆိုချက်လိုလို စာတန်းတတန်းစီလည်း ပါရှိပါတယ်။

“နားထောင်တဲ့အခါ စကားလုံးတွေရဲ့ နောက်က အဓိပ္ပာယ်တွေနဲ့ ခံစားချက်တွေကိုပါ သိဖို့လိုပါတယ်” လို့ ခင်ရူပရဲ့ ဓာတ်ပုံမှာ ရေးထားတာ တွေ့ရပါတယ်။

ဆက်လက်ပြီး ခင်ရူပက “ပထမတော့ ညီမလည်း ရှက်ပါတယ်။ ဓာတ်ပုံဆရာကလည်း ကိုယ်အလှဆုံး ဖြစ်အောင် ကြိုးစား ပြီးတော့ သူလည်း အပင်ပန်းခံ ရိုက်ပေးရတာလေ။ ဓာတ်ပုံဆရာနဲ့ညှိပြီး လုပ်ခဲ့ပါတယ်၊ ဓာတ်ပုံ ဆရာကို ရှက်တာတော့ မရှိပါဘူး။ အကောင်းဆုံး ဖြစ်အောင် အနုပညာကို အနုပညာစိတ်နဲ့ပဲ လုပ်လိုက်တော့ ရှက်တာတွေတောင် ဘယ်ရောက် သွားမှန်း မသိတော့ပါဘူး” လို့ ဧရာဝတီကို ဟြေပါတယ်။

မော်ဒယ်လ် သရုပ်ဆောင် ပက်ထရစ်ရှာကလည်း အခုလို ဓာတ်ပုံမျိုး ရိုက်ရာမှာ သူတယောက်တည်း မဟုတ်ဘဲ မော်ဒယ်လ် အများစု ပါဝင်တာကြောင့် ရိုက်ဖြစ်ခဲ့တာ ဖြစ်ကြောင်းနဲ့ ဒီလိုရေကူးဝတ်စုံနဲ့ ရိုက်ခဲ့တာက သူ့ဘဝမှာ
ပထမဆုံး ဖြစ်တယ်လို့ ဆိုပါတယ်။

“ညီမက Commercial ကြော်ငြာအနေနဲ့ရိုက်ခဲ့တာပါ။ ဒီလိုရိုက်ခဲ့တာကလည်း ပထမဦးဆုံးအနေနဲ့ အလုပ်သဘောအရ ရိုက်ခဲ့တဲ့သဘောပါပဲ။ ဘာခံစားမှုမှ မရှိပါဘူး၊ ကိုယ်တယောက်ထဲလည်း မဟုတ်ဘဲ မော်ဒယ်လ် တော်တော်များများ ပါလို့ ရိုက်ဖြစ်ခဲ့တာပါ” လို့ ဧရာဝတီကို ဟြေပါတယ်။

ဒီပြက္ခဒိန်မှာ ပက်ထရစ်ရှာက Two Piece ပန်းရောင် ဝမ်းဆက်နဲ့ ဆံရှည်တွေကို ဖားလျားချပြီး ရေပိုက်နဲ့ ဖျန်းပက်နေဟန် သရုပ်ဆောင် ထားပါတယ်။ သူ့ဘေးမှာတော့ ဆင်ကြီးတကောင်ရဲ့ ဦးခေါင်းပုံကို တွေ့ရပါတယ်။ လူရိုင်းမလေး တယောက် တောထဲက ဆင်ကြီးနဲ့အတူ ခေတ်ပုံစံ ရေကစားနေတဲ့ ဟန်ပါ။

“လျှို့ဝှက်ချက်ကု ထုတ်ဖော်ပြောဆို လိုက်တယ်ဆိုတာ ဒီလူကို မိမိဘဝထဲ ဆွဲသွင်းလိုက်တာနဲ့ အတူတူပါပဲ” ဆိုတဲ့ စာတန်းကတော့ ပက်ထရစ်ရှာရဲ့ ဓာတ်ပုံနဲ့ တွဲဖက် ဖော်ပြထားပါတယ်။

မော်ဒယ်လ် နန်းသီရိမောင်ကတော့ ဒီလို ရေကူးဝတ်စုံနဲ့ ဓာတ်ပုံ ရိုက်ခဲ့တာက သူ့ရဲ့ အနုပညာတခုကို ချပြ လုပ်ဆောင် ခဲ့တဲ့ သဘောပါပဲလို့ ဆိုပါတယ်။

“ညီမ ၂၀၀၇ မှာ မော်ဒယ်လ် သင်တန်းတက်ရင်းနဲ့ ဓာတ်ပုံတွေဘာတွေ စမ်းရိုက်ကြည့်တယ်။ မဂ္ဂဇင်းကာဗာတွေ ရိုက်ရင်းနဲ့ လုပ်ဖြစ်ခဲ့တာပါ။ Smart ကုမ္ပဏီက ကမ်းလှမ်းတာကြောင့် ရိုက်ဖြစ်ခဲ့တာပါ။ ပက်ထရစ်ရှာတို့လည်း ပါတယ်၊ ညီမ သူငယ်ချင်း တွေလည်း အများကြီး ပါတယ်ဆိုတော့ ရိုက်ဖြစ်ခဲ့တာပါ” လို့ သူက ဧရာဝတီကို ဟြေပါတယ်။

နန်းသီရိမောင်ရဲ့ ပုံကိုတော့ သြဂုတ်လ သရုပ်ဖော်ပုံ အဖြစ် တွေ့ရမှာ ဖြစ်ပြီး Two Piece အနက်ဝမ်းဆက်နဲ့ ပက်လက် အနေအထား ရိုက်ကူးထား ပါတယ်။

“ညီမ အလုပ်တခုကိုဘယ်လို ကောင်းကောင်း လုပ်ရမလဲဆိုတာပဲ တွေးပါတယ်။ ဘယ်လို အကောင်းဆုံး ဖြစ်အောင်
လုပ်ပေးရမလဲပဲ စဉ်းစားပါတယ်။ သူတို့ဘက်က သူတို့ လိုချင်တဲ့ပုံစံရယ်၊ သူတို့လိုချင်တဲ့ ပို့စ်ရယ် မော်ဒယ်လ် အကုန်လုံးကို ဟြေပြပါတယ်။ ရိုက်နေတဲ့ အချိန်မှာလည်း အလုပ်တခုကို ဘယ်လို အကောင်းဆုံး လုပ်မလဲဆိုတဲ့ စိတ်မျိုးပဲ ရှိပါတယ်။ အနုပညာ တခုကို ချပြတဲ့ ပုံစံပါပဲလို့ ဟြေပါတယ်။ အလုပ်တခု လုပ်တဲ့အခါ ဝေဖန်မှုဆိုတာ ကောင်းကောင်းဆိုးဆိုး ရှိကြတာပါပဲ၊ အဲဒါ နဂိုကတည်း ကပါ။ ညီမ ဒီလို ဓာတ်ပုံရိုက်မှ မဟုတ်ပါဘူး၊ ညီမ အနုပညာ စလုပ်ကတည်းကပါ။ အဲဒါကိုလည်း ကြိုပြီး တွေးထားပါတယ်ရှင့်။ ညီမ အလုပ်တခုကို အကောင်းဆုံး လုပ်သွားမယ်လို့ပဲ စိတ်ကူးထဲမှာ ရှိပါတယ်” လို့ နန်းသီရိမောင်က ဟြေပါတယ်။

နန်းသီရိမောင်ဆိုတာ အရမ်းဟော့ရှော့ဖြစ်တဲ့ မော်ဒယ်လ် တယောက်လို့ လူပြောများသူပါ။

အဲဒါနဲ့ ပတ်သက်လို့ သူက “ဒါကတော့ ပရိသတ်တွေ ယူဆတဲ့ အမြင်လို့ပဲ ထင်ပါတယ်။ အခုလို ရိုက်တာလည်း International နဲ့ ပတ်သက်တယ် လို့ပဲ ညီမစိတ်ထဲမှာ တွေးလိုက်တာပါ။ International မှာတောင် ဒီလိုပဲ ရိုက်နေကြတာ ဆိုတော့ ညီမတို့လို လူငယ်တွေအနေနဲ့ လက်ခံပေးရမယ်ပေါ့၊ ဒီလောက်မှ ပွင့်လင်းမြင်သာမှု မရှိရင်တော့ ညီမအနေနဲ့
ရိုက်လို့ ရမှာမဟုတ်ဘူးလို့ ကိုယ့်ကိုယ်ကိုယ် အရင်တွေးပါတယ်။ International နဲ့ ပတ်သက်တဲ့ ပြိုင်ပွဲတွေမှာ တောင်မှ Two Piece နဲ့ ရိုက်နေကြတာပဲလေ။ ဒါက မိန်းကလေးတယောက်ရဲ့ Body Structure ရယ်၊ Skin Complexion ရယ် ကြည့်ရတာ လေ၊ အနုပညာ အနေနဲ့ပဲ ကြည့်မြင်ပေးပါ” လို့ ဧရာဝတီကိုဟြေပါတယ်။

နန်းသီရိမောင်ရဲ့ ဓာတ်ပုံအောက်မှာတော့ “အတ္တကြီးတယ်ဆိုတာ မိမိအတွက်ပဲ စဉ်းစားတဲ့သူ မဟုတ်ပါဘူး၊ အများအတွက် စဉ်းစားတဲ့သူပါ” ဆိုတဲ့ စာတန်း ဖော်ပြထားတာ တွေ့ရပါတယ်။

Loading